A K T U A L I T Y

Pořád se něco děje

ÚŘEDNÍ HODINY V DOBĚ LETNÍCH PRÁZDNIN

V době letních prázdnin bude ředitelka školy přítomná na pracovišti:

7. 7. od 9.30 do 14.00

13. 7. od 9.30 do 14.00

21. 7. od 9.30 do 14.00

8. 8. od 7.30 do 14.00

15. 8. od 9.30 do 14.00

od 24. 8. denně 9.30 - 15.00

Pokud potřebujete v těchto dnech návštěvu v jiném, než uvedeném čase, zavolejte a domluvíme se na schůzce.

SRDCE S LÁSKOU DAROVANÉ

Už vloni v červnu po ničivém tornádu na Břeclavsku jsme se rozhodli, že darujeme naši

pomoc a srdce, srdce s láskou... těm, kteří to potřebují nejvíc.. rozhodli jsme se proto podpořit domov seniorů v Hodoníně.

Náš projekt jsme přihlásili do soutěže "Srdce s láskou darované" a i vy jste ho mohli v hlasování podpořit svými hlasy. Přestože jsme nezískali takový počet hlasů, abychom se umístili na předních místech, myslíme si, že jsme stejně vítězové!

Dneska nás o tom přesvědčil i dopis, který do školy doputoval i s malou pozorností pro všechny zúčastněné.

Moc děkujeme a prosíme, rozdávejte spolu s námi dobro všude kolem sebe.

Žáci a zaměstnanci ZŠ Moutnice

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - DEN PÁTÝ

Probudili jsme se do posledního dne našeho pobytu ve Velkých Pavlovicích. Ze začátku se zdálo, že je dnešek bez rozcvičky, ale sundat povlečení, uklidit, všechno sbalit a uložit do velkých kufrů, nic nezapomenout a vše vystěhovat k naložení nám dalo pořádně zabrat a dost jsme se při tom zapotili. Takže rozcvička byla! Po snídani nás čekalo sportovní dopoledne, následovalo zhodnocení celého týdne i úklidu pokojů, rozdání sladkých odměn, diplomů a medailí... Takže teď už jen rozloučit ...

A po obědě hurá domů!!!

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - DEN ČTVRTÝ

Ani dnešní den nebyl mezi ostatními vyjímkou a byl plný překvapení a zážitků, ale pěkně popořadě..

Po pravidelné rozcvičce a snídani nás čekala návštěva minizoo. Všechna zvířata, hlavně mláďata se nám moc líbila, některé jsme si mohli i pohladit. Po včerejším objevu šatů našich cestovatelů nás velmi zajímalo, jak asi mohli vypadat. Pokusili jsme si tedy namalovat jejich podobizny tak, jak si je každý z nás představuje.. Už tedy máme deník, osobní věci cestovatelů, chybí už jen vzácná semínka rostlin... rozhodli jsme se, že se je vydáme po obědě hledat.. A opravdu se nám podařilo vzácná semena objevit! V cestovní brašničce nalezené přímo v areálu Trkamanky jsme kromě vzácným semen našli i návod na jejich pěstování. Rozhodli jsme se, že jedno necháme v Pavlovicích jako poděkování za zdejší pobyt a ostatní dvě dovezeme s sebou do Moutnic a zkusíme zasadit a pozorovat, co z nich vyroste... Protože dnešek byl opravdu hodně horký, osvěžili jsme se ve vodní mlze a za učiněný nález jsme se vydali odměnit zmrzlinou. Odpoledne jsme si zahráli s míči, vyráběli obří bubliny a večer opekli špekáčky. Po večeři je už ale čas začít se pomalu balit a chytat domů, vždyť už zítra odjíždíme.. a už se na vás doma mooc těšíme.

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - DEN TŘETÍ

Po ranní rozcvičce a dobré, sladké snídani se vydáváme na další výpravu. Dnešním cílem je lesopark s jezírkem jako stvořeným k pozorování, lovení, chytání a zkoumání.. Stávají se z nás na chvíli badatelé a průzkumníci lučních a vodních živočichů. Protože počasí je opravdu velmi horké, táhne nás to k vodě, kde nacházíme blahodárné osvěžení... Z lesoparku se vydáváme do místní šlechtitelské stanice vinařské, rozária, a na vyhlídku Floriánek..chvílemi si připadáme jak v Toskánksu a výhledy jsou tu opravdu překrásné.. Velké Pavlovice nás prostě nepřestávají překvapovat...

Zážitků máme plno, to hlavní nás ale teprve čeká.. Po obědě, který dneska máme venku - v přírodě nacházíme další velký objev.. pytel s oblečením, pravděpodobně "našich" badatelů, který vypadl z jejich balónu..

Představujeme si, jak asi mohli vypadat.. a pokoušíme se najít vzácná semínka, o kterých byla v deníku řeč, to se nám ale zatím nepodařilo... kdo ví, kde je jim konec? ..

Odpoledne patří zaslouženému odpočinku, zmrzlině a tvořivým činnostem...vyrábíme šperk a módní oblečení na dnešní večerní diskotéku..

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - DEN DRUHÝ

Probudili jsme se (někteří opravdu hoodně brzo) do krásného, slunečného rána. Po nočním dešti je obloha ráno jako vymalovaná a pofukuje svěží, čerstvý větřík.

Po ranní rozcvičce a pořádně vydatné snídani následoval programu s názvem VODA. A kde jinde se dozvědět o vodě, než právě u blízkého rybníka... Rozdělili jsme se na dvě skupiny. Jedna skupina odešla s lektorkou Katkou k rybníku a tam jsme pomocí sítek nejprve lovili a pak pozorovali brouky, komáří larvy, pulce a žabí vajíčka. Poté se skupiny vyměnily a následovala svačina. Po svačině jsme si lektorkou Maruškou povídali o vodě - jak s ní zacházet, vážit si jí a na závěr jsme si namalovali rybník. Dobrý oběd zahnal náš hlad, v poledním klidu dopisujeme deníky a pohledy a potom už hurá na dnešní výpravu - rozhlednu Slunečná.

Cesta nám příjemně ubíhala a výstup na 75 schodů vysokou rozhlednu rozhodně stál za to. Tato výprava byla ale úspěšná i z jiného důvodu - naše domněnka se potvrdila a pod rozhlednou ve vinohradu jsme našli deník cestovatelů Hanuše, Tadeáše a Alexe.

Po večeři jsme se všichni těšili na obsah nalezeného deníku. Vyzkoušeli jsme si, jak umí voda "čarovat" a závěr večera nám při společných hrách zpříjemnila skupina hudebníků...

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - DEN PRVNÍ

Do Velkých Pavlovic na Ekocentrum TRKMANKA, kde společně strávíme celý tento týden jsme dorazili v pořádku a plni očekávání.

Po ubytování se nás čekal dobrý oběd a následovala prohlídka celého Ekocentra i jeho blízkého okolí. U rybníka ve starém mohutném stromě jsme objevili něco nečekaného. Vypadá to, že se jedná o jeden list cestovatelského deníku tří neznámých cestovatelů... Při letu balonem díky nepřízni počasí vyhodili celý obsah balonu, včetně cestovatelského deníku a 3 vzácných semen. Vše nasvědčuje tomu, že balon letěl směrem od rozhledny Slunečná, cíl je tedy jasný - prozkoumáme trasu k rozhledně a pokusíme se najít další část deníku, případě i ona vzácná semínka. Na takovou výpravu je třeba vybavit se mapou, naštěstí v místím infocentru jsou dobře zásobeni a dokonce nám nedávný přelet balonu nad Pavlovicemi potvrdili!

Po výborné večeři se vydáváme na další výpravu a inspirováni neznámými cestovateli, každý vyrábíme svůj vlastní deník Školy v přírodě. Pak už ale honem chvátáme zpět do Ekocentra, protože po velmi parném dni se začíná schylovat k bouřce... To už jsme ale naštěstí ve svých pokojích a plni očekávání se těšíme na zítřek...

DEN DĚTÍ

Den dětí jsme letos oslavili na hřišti malou atletickou olympiádou. Krátký běh, maraton, hod kriketovým míčkem, hod medicimbalem, skok do písku a skok přes lano - to byly disciplíny, ve kterých žáci mohli porovnat svoje síly. Všichni se zapojili s velkým nadšením a elánem. Počasí nám taky přálo a tak jsme si celé dopoledne pořádně užili. Sladké odměny v podobě zmrzliny a medalie ( za opravdu skvělé výkony všech ) byly zasloužené a udělaly tak krásnou tečku za vydařeným dopolednem.

BRUSLENÍ

Od začátku května, kdy byla do provozu uvedena sportovní hala jsme začali chodit bruslit. Zatím se s ledem a bruslařskou technikou seznamujeme, ale už teď se moc těšíme, až bude bruslení zařazeno do hodin TV a budeme chodit bruslit pravidelně v rámci tělocviku.

OCHUTNÁVKA OVOCE A ZELENINY

Naše škola je zapojena do programu Ovoce a zelenina do škol. V rámci tohoto projektu jsme měli možnost ochutnat i ovoce a zeleninu cizokrajné, poněkud netradiční, pro některé i neznámé. Čekal na nás bohatě prostřený stůl a ač někteří jsme některé kousky jedli opravdu poprvé, moc jsme si pochutnali!

DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ - HURÁ NA MAMUTA!

Dramatický kroužek předvedl divadelní představení nejprve rodičům, pak spolužákům, dětem ze školky a následně na Setkání seniorů.

PROJEKTOVÝ DEN KARIÉRA

Do projektového dne se zapojili žáci 3., 4. a 5. ročníku základní školy. Zjistili, jaké předpoklady potřebuje mít člověk, který chce svoji kariéru věnovat ilustrování a psaní knih. Co musí umět, jak se stále učí, jak rozvíjí své schopnosti. Na jakých školách se může vzdělávat? Žáci se učili spolupráci, ale i samostatnému řešení problémů. Paní učitelky měly příležitost besedovat s dětmi i odbornicí, kterou byla paní Markéta Vydrová (ilustrátorka a spisovatelka) a obohatit si vědomosti o kreativním povolání.

MOJE VELIČENSTVO KNIHA

Ve školním roce 2021/2022 se dvě naše žačky: Tereza Žáková a Karolína Nováková zúčastnily soutěže Moje veličenstvo kniha. Obě děvčata dostala čestné uznání a užila si pěkné dopoledne na centru Písečník brno. Největším přínosem byla návštěva výstavky všech přihlášených knih - psaly je děti od 3 do 18 let a fantazii se meze nekladly.

SPOLEČNÁ OSLAVA DNE MATEK A DNE RODINY

V neděli 15. 5. si žáci základní a mateřské školy připravili společné vystoupení jako dárek všem rodičům, babičkám, dědečkům a ostatním příbuzným nejenom ke Dni matek, ale především ke Dni rodiny. Celým odpoledním programem nás provedli žáci pátého ročníku - Terezka Žáková a Max Valík. Po úvodním vystoupení dětí z mateřské školy, kteří nás provedli čtverem ročních období a jejichž vysoupení nás všechny chytlo za srdíčko a zaujalo nejenom dětskou bezprostředností a krásou, následovalo pásmo dětí 1. 2. a 3. ročníku. V jejich vystoupení jsme se spolu s Večerníčkem podívali za kočičími bratry, Bobem a Bobkem, Žofkou a nechyběl ani Spejbl s Hurvínkem nebo žáci 3.B v čele s Machem a Šebestovou. Závěr celého odpoledne pak patřil žákům 4. a 5. ročníku a jejich velice působivému zpracování pohádky Lotrando a Zubejda, kterou bohatě doprovodili krásnými melodiemi.
Společnou písní všech dětí jsme pak ukončili toto krásné společné odpoledne.
Rodina je jako muzika - jednou vysoké tóny, jednou nízké tóny, ale vždy - krásná písnička. Tak ať ta vaše zní ze všech nejkrásněji!

JARNÍ PÁSMO

Žáci základní školy, kteří navštěvují pěvecký a taneční kroužek si připravili jarní pásmo plné písniček a tanečků. A protože by bylo škoda neukázat ho i široké veřejnosti, pozvali občany Moutnic ve středu 4. 5. 2022 do místního kostela sv. Jiljí, kde svoje vystoupení pod pod vedením učitelek Evy Darmovzalové a Mileny Emmerové představili široké veřejnosti.
Součástí jarního pásma byly i skladby Ave Maria (Franz Schuber) a Lasica ch´io pianga (G.F. Handel)
v podání Mgr. Evy Darmovzalové, za varhanního doprovodu Mgr. Hany Bohdálkové.

ZÁPIS DO ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÉ ŠKOLY MOUTNICE PRO CIZINCE S VÍZOVÝM ŠTÍTKEM - UPRCHLÍKY Z UKRAJINY

Ředitelka školy, která zřizuje základní školu a mateřskou školu v Moutnicích, vyhlašuje termín zápisu pro děti a žáky (dle zákona LEX Ukrajina) na které se vztahuje povinné předškolní a školní vzdělávání.

Své dítě můžete přijít zapsat dne 15. 6. 2022 v čase od 15.00 do 17.00 do budovy základní školy.

Nezapomeňte si vzít veškerou dokumentaci - doklady o totožnosti dítěte, rodiče, vízum - dlouhodobé vízum. Žádost o přijetí vám pomůžeme vyplnit na místě. Pokud má dítě doklady z předchozího základního vzdělávání, prosím doneste také.

POZVÁNKA NA VYSTOUPENÍ KE DNI RODINY

KONCERT V KOSTELE

Vážení rodiče,
dnes 4. května v 17 hodin proběhne koncert kroužku v kostele.

INFORMACE K ZÁPISU DO MATEŘSKÉ ŠKOLY

dne 9. 5. 2022 proběhne v učebně mateřské školy zápis k předškolnímu vzdělávání. Tiskopisy lze vyzvednout podle pokynů u vedoucí učitelky MŠ paní Kolkové, případně jsou k vytištění zde.
K zápisu by se měli dostavit všichni rodiče, kteří mají v příštím roce zájem o umístění svého dítěte do mateřské školy - v průběhu roku není z důvodu kapacity a rozložení dětí ve třídách možné již děti přijímat. Pravidla přijetí najdete v příloze Kritéria přijetí.

VELIKONOČNÍ VÝZDOBA U ZÁSILKOVNY

Na výzvu paní Žáčkové vyráběli žáci základní školy netradiční vajíčka. V pondělí 11. 4. jimi ozdobili stromek před Zásilkovnou. Zároveň si prohlédli krásný koutek, vyzdobený zvířátky, které paní Žáčková zapletla z révového proutí.

MOUTNICKÉ OSTATKY VE ŠKOLE POHLEDEM ŽÁKYNĚ TEREZY ŽÁKOVÉ

Ve čtvrtek 24.2.2022 jsme přišli do školy v masopustních maskách. V 8:00 začalo vyučování, jenže my jsme se neučili. Připravovali jsme si krátké masopustní říkanky o našich maskách (celá škola). Také jsme si nacvičovali krátké vystoupení, které ukážeme v 10:00 hod. na vystoupení svým kamarádům ze školy. Každá třída si nacvičila a předvedla jiné vystoupení. Až jsme to odříkali, tak jsme šli na krátký průvod. Vyrazili jsme od školního dvora směrem k hasičce a zpátky ke škole. Po průvodu jsme si zatančili na masopustní písničky. Až jsme si zatančili, tak jsme se vrátili do svých tříd. Každá paní učitelka měla za úkol svým žákům popsat tři masopustní postavy.
Žáci měli za úkol uhádnout, co to je a nakreslit na papír postavu. Pátá třída si je ještě vystřihla a dala si je na nástěnku. Masopust je hezký svátek, myslím si, že by se měl udržovat.

INFORMACE K ZÁPISU K POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZCE

Vážení rodiče!

Blíží se termín zápisu vašich dětí k povinné školní docházce (dále PŠD). Zveřejňuji zde tedy několik všeobecných informací, které by vám mohly pomoci s přípravou na zápis. Jsme rádi, že jste se rozhodli dát vaše dítě do Základní školy Moutnice, o naší škole jsme pro vás připravili krátkou prezentaci.

Zápis je povinný pro všechny děti, které dosáhnou od 1. 9. 2022 do 31. 8. 2023 sedm let věku. Dítě by v době zápisu mělo být sociálně i emočně zralé takovým způsobem, aby jeho nástup v září nebyl předčasný. Pokud rodiče žádají odklad PŠD, jsou povinni podat žádost o odklad PŠD v tomto termínu se všemi přílohami. O přijetí či odkladu rozhoduje ředitelka školy.

Zápis bude probíhat dne 11. 4. 2022 formou společného zápisu všech zájemců. Společný zápis bude zahájen v 16.00 hodin, sejdeme se v první třídě naší školy. Podání žádosti o přijetí i o odklad musí být provedeno ke dni zápisu, tedy 11. 4. 2022, kdy rodiče předají vyplněné žádosti ředitelce školy. V případě nemoci některého z dětí či zákonného zástupce mohou zájemci podat žádost v tomto termínu elektronicky na adresu: reditelna@skolamoutnice.cz Dokumenty v tomto případě podepište a pošlete ve formátu PDF. Dále budete kontaktováni pro dodatečný zápis po ukončení nemoci.

Jedná se o tyto dokumenty:

• V případě zápisu: žádost o zápis + prostá kopie rodného listu dítěte
  • V případě žádosti o odklad: žádost o odklad + doporučení odkladu z PPP + doporučení odkladu od dětského lékaře + prostá kopie rodného listu dítěte

K zápisu také doneste svůj občanský průkaz pro kontrolu zapsaných údajů. Vezměte si psací potřeby pro vyplnění zápisního lístku. Na místě proběhne také rozhovor ředitelky s rodiči, můžete si zjistit další podrobnosti k budoucímu vzdělávání vašeho dítěte. Všechny žádosti jsou při zápisu evidovány pod registračními čísly, po jejich předání dostanete doklad o přiděleném registračním čísle. Po ukončení zápisu provede ředitelka školy správní řízení, v případě, že budou některé dokumenty chybět, informuje zákonné zástupce a požádá o doplnění. Případně lze správní řízení přerušit, pokud doplnění spisu vyžaduje delší časovou lhůtu.

Ředitelka bude informovat o rozhodnutí o přijetí zveřejněním seznamu uchazečů pod registračními čísly na úřední desce školy na stránkách www.skolamoutnice.cz, a to nejpozději 15. 4. 2022. Rozhodnutí o odkladu PŠD anebo zamítnutí odkladu PŠD bude zákonným zástupcům doručeno elektronicky.

Předem jsme vám připravili informace o tom, co by měl budoucí prvňáček zvládnout a také prezentaci naší školy. Jako další přikládáme také citace ze Školského zákona a informace k možnosti individuálního vzdělávání. Těšíme se na setkání u zápisu.

V Moutnicích 15. 3. 2022              Mgr. Milena Emmerová, ředitelka školy

Zahradní slavnost

Srdečně vás zveme na Zahradní slavnost, ptáci - naši sousedé. Sejdeme se na školní zahradě 22.10.2021 v 15:15. Program:  dravci a sovy, výuková a tvořivá stanoviště, pohoštění, čaj.

Těšíme se na vás!

Slavnostní zahájení školního roku

Srdečně zveme všechny rodiče, rodinné příslušníky a přátele školy na slavnostní zahájení školního roku 2021/2022 dne 1. září v 7.50 na školní dvůr základní školy. Počasí nám asi nebude přát, proto nezapomeňte deštníky a teplé oblečení. První školní den se děti v 9.00 hodin rozejdou domů.

Zahájení školního roku - nabídka kroužků

Vážení rodiče, pro příští školní rok připravila základní škola širokou nabídku odpoledních aktivit. přihlášku najdete v příloze.

Informace o zahájení školního roku jsou další přílohou.

Všechny kroužky zahájí svoji činnost od pondělí 13. 9. 2021.

Otevření mateřské školy

Od pondělí 10. 5. 2021 bude znovu otevřeno oddělení Berušek. Do mateřské školy se mohou vrátit všechny děti. Děti již nebudou testovány a nemusí nosit roušky. Mateřská škola bude fungovat v běžném provozu. Vedoucí kuchyně počítá na pondělní stravování se všemi dětmi, proto nezapomeňte nemocné odhlásit. Těší se na vás paní učitelky.

Zápis do mateřské školy

Mateřská škola Moutnice vyhlašuje zápis k docházce do MŠ od školního roku 2021/2022. Informace o zápisu a kritéria přijetí dítěte najdete v dokumentu Kritéria 2021.

Své dítě můžete zapsat elektronicky od 3. do 7. 5. 2021, v dalším týdnu proběhnou individuální schůzky s rodiči a dětmi. Rozhodnutí o přijetí zveřejní ředitelka na úřední desce a na veřejně přístupném místě v MŠ nejpozději do konce května.

Naše školka se těší na nové děti a na vzájemnou dobrou spolupráci.

Zápis k povinné školní docházce

Vážení rodiče, na tomto místě zveřejňujeme informace a dokumenty k zápisu do 1.ročníku ZŠ. Zápis bude probíhat bez přítomnosti dětí a rodičů, a to v termínu od 19. 4. do 26. 4. 2021.

Prosím přečtěte si všechny informace a pokud byste měli další dotazy, volejte paní ředitelce. Těšíme se na vaše děti.

Uzavření ZŠ a MŠ

Od pondělí 1. 3. 2021 budou na základě vládního nařízení uzavřeny mateřská i základní škola. Nařízení je předpokládáno do 28. 3. Bližší informace dostanou rodiče prostřednictvím informačního systému Edookit.

Úprava Fotogalerie ZŠ

Vážení rodiče, momentálně probíhá úprava Fotogalerie ZŠ. Je tedy možné, že se některé fotky dočasně nezobrazují.

Sbírka látek a galanterie pro terapeutickou dílnu White Light I.

Termín sbírky: 23. - 27. listopadu 2020 (9:00 - 15:00 hod.). Věci, prosím, noste do ZŠ Moutnice. Podrobnější informace naleznete v přiloženém souboru "Sbírka látek".

Otevření provozu ZŠ pro žáky 1. a 2. ročníku

Od 18. 11. 2020 bude základní škola opět otevřena pro docházku žáků 1. a 2. ročníku. Otevírá se i ranní družina a odpolední družina podle stejného časového harmonogramu, jako na začátku školního roku. Děti v odpolední družině budou pracovat ve dvou skupinách, stejných jako při výuce.

Žáci i učitelé jsou povinni nosit po celou dobu pobytu ve škole roušky.

Jak na žádost o ošetřovné

Pro současnou situaci - uzavření škol a péči o děti do 10 let - vydala ČSSZ nový systém žádostí o ošetřovné. Rodiče již nebudou muset chodit pro potvrzení do školy a veškeré dokumenty si vyplní a vytisknou sami, předají zaměstnavateli a ten zašle na příslušnou OSSZ.

Doporučujeme si dobře přečíst veškeré informace o tom, kdo má na OČR nárok a ve kterých dnech na https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu

Tiskopis si stáhnete  na stránce:

Uzavření základní školy

Od 14.10. jsou opět uzavřeny všechny základní školy v ČR a žáci se vzdělávají distančním způsobem. Pro naše žáky připravujeme týdenní rozvrh, ve kterém mají označeny hodiny on-line výuky a hodiny samostatné práce na zaslaných úkolech.

Protože v současné době není jasná délka uzavření školy, vypracované úkoly doneste do pátku 23.10. do školy, případně je pošlete v elektronické podobě. Žákům zakládáme osobní portfolia, ve kterých budou jejich opravené práce ukládány.

Úřední hodiny

Během prázdnin bude ředitelka školy přítomna na pracovišti pro případné zájemce v těchto dnech:

Středa 22. 7. od 8.00 do 15.30

Středa 5. 8. od 8.00 do  15.30

Středa 12. 8. od 8.00 do 15.30

Pondělí 24. 8.; středa 26. 8. ; čtvrtek 27. 8.  od 8.00 do 15.30

Prosím zavolejte předem na t.č. 602 560 815.

Příprava organizace školního roku 2020/2021

Vážení rodiče, ráda bych vás informovala na těchto stránkách o plánované organizaci příštího školního roku.

V základní škole se budeme učit v 5 třídách, znamená to, že bude minimum spojených hodin - převážně tělocviky, výtvarné, pracovní či hudební výchovy. Každý ročník bude mít svoji místnost, třídí učitelku a tedy lepší podmínky k přípravě na výuku. Třídnictví: Mgr. Darmovzalová - 1.ročník; E. Zemánková  - 2. ročník; Mgr. Benešová - 3.ročník; Mgr. Emmerová - 4.ročník; Mgr. Salzburgerová - 5. ročník. Školní družina bude fungovat ve stejném rozsahu jako dosud. Nabídku kroužků budeme směřovat na 15. hodinu a později, aby měly děti více času na vlastní odpočinek po vyučování. Počítáme s kroužky: dramatický, Čtenářský klub, Klub deskových her a zábavné logiky, kroužek šikovných rukou, sportovní s prvky gymnastiky, hudebně-taneční. Pokud bude zájem, umožníme ve škole pronájem místnosti pro hudební školu Meluzín.

Budeme také upravovat Školní vzdělávací program pro ZŠ Moutnice - rozšíří se výuka informatiky o 1 hodinu ve 4.ročníku a pro žáky 1. a 2. ročníku nabídneme nepovinnou angličtinu - nebudou si ji tudíž muset platit, docházet mohou všichni.

Nyní probíhají objednávky učebnic, pracovních sešitů, sešitů a výkresů, dalších pomůcek. Některé z nich nejsou hrazeny z rozpočtu MŠMT, budeme tedy vybírat během příštího roku náklady na jejich zakoupení.

Krátká informace k přeplatkům či nedoplatkům za rok 2019/2020 - paní Žáčková nyní provádí přepočty a převody  - platby za obědy, kroužky, školu v přírodě, výlet. Postupně bude informovat rodiče, kterým bude platba zaslána nebo budou doplácet.

Zápis k povinné školní docházce

Vážení rodiče,

zveřejňuji zde aktuální a již rozhodné informace o zápisu do 1.ročníku. Zápis se uskuteční od 1. 4. 2020 do 20. 4. 2020 bez účasti dětí. Své žádosti podávejte elektronicky nebo písemně do schránky školy - osobně či zaslané poštou.

V příloze Důležité informace se seznámíte se správným postupem v případě žádosti o zápis i žádosti o odklad. Vždy se můžete obrátit na ředitelku školy i elektronicky. Po ukončení mimořádných opatření najdeme možnost společně se setkat a zodpovědět vaše dotazy osobně.